.

.

niedziela, 8 września 2013

Favorite Movies

Heej :*
Dziś napiszę o mich ulubionych filmach 
Ten post planowałam od dłuższego czasu ale 
wiecie teraz zaczęła się szkoła, a jak szkoła 
to też i praca domowa .. :( 
Więc nie mogłam tego wcześniej zrobić .
Dobra nie będę już gadać ;) 
............................................................................................
FILMY 


" Dary Anioła Miasto Kości " 
Współczesny Nowy Jork. Zwyczajna na pozór nastolatka Clary Fray przypadkiem odkrywa, iż należy do niezwykłej rasty Nocnych Łowców, pół aniołów, którzy toczą odwieczną walkę w obronie naszego świata przed atakami demonów. Wkrótce w tajemniczych okolicznościach znika matka dziewczyny. Clary przyłącza się do grupy Nocnych Łowców i wkracza do alternatywnego podziemnego świata, zamieszkałego przez wampiry, wilkołaki, wiedźmy, wróżki i demony. Obdarzona wyjątkowym darem dziewczyna będzie musiała stanąć do walki  nie tylko o życie matki, ale o bezpieczeństwo ludzkiej rasy, która żyje w nieświadomości nadciągającego zagrożenia…

" Nieustraszeni " 
                                                       Jest to serial o ludziach którzy stają łeb w łeb ze swoimi koszmarami.
                                                  Muszą np. pływać z krokodylami lub zjeść rożne ohydne i dziwne rzeczy  .. 

A na koniec mój najulubieńszy film 
" Zmierzch " 
(Wszystkie części <3 )
Isabella Swan to szukająca swego miejsca w świecie, zagubiona nastolatka, cicha marzycielka. Kiedy poznaje przystojnego, błyskotliwego i intrygującego Edwarda Cullena nie zdaje sobie sprawy, że znajomość ta wstrząśnie jej życiem i zmieni je na zawsze.

W następnym poście napiszę o " Favorite Books

Na dziś to tyle 
Paaa <3

19 komentarzy:

  1. Oo! Jesteś fanką Zmierzchu!
    Kocham Dary Anioła ^^
    czekam na ulubione książki!
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham oglądać nieustraszonych*.*

    aa zmierzch<33

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skuszę się na dary anioła :DD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusze się na Dary Anioła, bo już od pewnego czasu mam na nie chrapkę;d
    obserwujemy? Ja już;-))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ;p

    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. matko, Fear Factor jest ekstra xd
    jak muszą wysysać sok z krowich flaków a potem pić...
    ugh xd
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tylko fear factor, ale swoje braki na pewno nadrobię w ten weekend!
    Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Dary anioła oglądałam i muszę przyznać, że mnie zaciekawił):

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fear Factor jest super :P
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post :) kiedyś oglądałam fear factor:D
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aww, tez lubie zmierzch!
    kiedys nienawidzilam, a potem sie przekonalam :3
    sciezka dzwiekowa w kazdej czesci jest fenomenalna i idealnie dopasowana *.*
    xoxo


    _________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejhej,fajny post,i blog tez,obserwuję:)
    zapraszam tu-april-aapril.blogspot.com
    jak spodoba się to proszę zaobserwuj ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze? Książka z serii Dary Anioła jest o wiele lepsza niż film.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dary Anioła! Kocham ten film!


    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych filmów oglądałam jedynie 4 części "Zmierzchu" (nie oglądałam II cz. 4)

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm akurat nie moje klimaty :)
    Pytałas czy obserwujemy, jasne ! Ja już, teraz twoja kolej :)

    Simona-simmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń