.

.

niedziela, 15 września 2013

Books

To będzie następny post z serii "Favourite"
Tym razem będą to książki .

Piękne Istoty

Ethan, bohater powieści, mieszka w Gatlin - małym, nudnym miasteczku w Południowej Karolinie. Jest nastolatkiem, który gra w kosza i umawia się z dziewczynami. Uwielbia czytać i marzy o podróżach po całym świecie. Zwyczajna historia? Zapewne tak, gdyby nie fakt, że Etan ma swoją tajemnicę. Od miesięcy śni mu się ten sam sen. Widzi w nim tę samą dziewczynę, której nigdy nie spotkał.


 Ognista  

Ukryta prawda. Śmiertelni wrogowie. Zakazana miłość. Nowa fascynująca bohaterka, wyjątkowa nawet w swoim świecie Jacinda tęskni do wolności i buntuje się przeciw oczekiwaniom innych.

Zapraszam do polubienia mojej stronki na FB ;) 
>>klik<< 

Na dziś to tyle i do zobaczenia
 nastepnym razem
Paa ♥ 

6 komentarzy:

  1. Nie czytałam , ale kiedyś musze ^^ AHHA <# KC <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czytałam "Piękne istoty"!Super książka.Obserwuję-fajnie piszesz bloga ☺
    april-aapril.blogspot.com zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam obydwóch, ale muszę je przeczytać. Teraz czytam PLL ♥

    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję, twoja kolej :)

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaproponowałaś obserwację ;)
    Ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam 'Ognistą' ^^ Świetna książka :)
    Kiedy skończę z tym konkursem humanistycznym i lekturami może zabiorę się za te 'Piękne Istoty'.
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać książki! O tych lekturach już wieeele razy słyszałam, ale niestety, są dopiero na końcu listy koniecznych książek do przeczytania. Zapraszam na bloga poświęconego właśnie książkom. :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń