.

.

środa, 28 sierpnia 2013

YouTube

Siemka <3
Dziś nic specjalnego nie robiłam, ale i tak napiszę .
Dziś wracam z zakupów, ale jeszcze nie szkolnych, kupiłam bluzkę i farbę do włosów .
Kiedy zobaczyłam bluzkę od razu musiałam ją mieć :-)


A jeśli chodzi o farbę to kupiłam ją bo, moje piękne czerwone włoski 
się nie zmyły :( 
Chociaż chciałabym je mieć cały czas, muszę je przefarbować na brąz,
noo szkoda ale, niestety muszę.
.............................................................................
Dobra może w końcu przejdźmy do tematu .
Zastanawiacie się o co mi chodzi z tym tematem "YouTube"
od pewnego czasu zastanawiam się czy założyć właśnie na nim kanał :]
Zauważyłam że pojawiło się bardzo dużo Vlogerek i postanowiłam 
że będę jedną z nich ;-)

Czy nadaje się na prowadzenie 
kanału na YouTube ? 
(Proszę o szczere odpowiedzi w kom.)



14 komentarzy:

  1. Przecież każdy się nadaje :D
    Ja założyłam yt przy okazji zakładania bloggera, ale na razie nie zamierzam nic wrzucać ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładaj yt :D

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie tak ! *u*.
    Zapraszam do mnie ♥♥

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszulka :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz zacząć z vlogiem, zawsze to coś nowego, jak będziesz się dobrze w tym czuła to ok ;) chętnie odwiedzę cię ;)
    Pozdrawiam
    Obserwujemy? odpisz u mnie na blogu
    ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście , ze się nadajesz! Ja z chęcią bym cię oglądała :)
    Fajna koszulka :)

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka mega od dłuższego czasu szukam właśnie takiej,
    jasne że się nadajesz na yt :)

    zapraszam do mnie i do obserwacji ;) www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. tak ^^ nadajesz sie chętnie będę cię oglądać :D
    zostałaś nominowana do L.B.A :*
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na dajesz się . naprawdę! ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że tak :)
    asia/
    wpadniesz?zaobserwujesz?
    Pozdrawiamy i zapraszamy
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    tylko blog jeszcze nie wygląda tak jak powinien, miałyśmy małe problemy :) zapraszam do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, zapraszam do siebie :)

    patrz-w-gore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i cię długo nie czytam, ale nadajesz się na youtube :)

    karo-karro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto spróbować :)
    Fajna czapka ;D

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń