.

.

czwartek, 1 sierpnia 2013

Info o Mnie ^^

Dziś postanowiłam napisać coś o mnie,
czyli trochę faktów o mnie.


  • Moje ulubione kolory to czarny, niebieski i czerwony .
  • Kocham wszystko co związane z Hiszpanią 
  • Uwielbiam Blogowanie
  • Moją ulubioną piosenkarką jest Avrli Lavigne 
  • Jestem fanką Zmierzchu
  • Kocham chodzić na zakupy 
  • Jestem uzależniona od Sims'ów
  • Moim marzeniem jest , mieć na nadgarstku mały tatuaż 
  • Lubię czasami szkicować .
  • Kilka moich ulubionych zajęć to , granie w babingtona i siatkówkę 
  • Czasami lubię leniuchować i słuchać muzyki 
  • Mój styl jest rockowy, ale czasami lubię się ubierać dressowo, a nawet delikatnie
  • Bardzo chciałabym latać, to moje największe marzenie 
  • Ale najbardziej lubię się spotykać z moimi przyjaciółmi 



Dobrze i to tyle o mnie .
Resztę wiadomości dowiecie się
w następnych postach .

Paaa >>
            Alex



13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fakty c;

    helloiamcarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    też lubię grać w badmintona.. heh, zabawny błąd zrobiłaś ;)

    zapraszam do mnie: http://merillos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham chodzić na zakupy <3
    miło tak poczytac o Tobie i dowiedziec sie cos więcej :)
    pozdrawiam obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalala, ja też lubię Zmierzch, jednak wielką fanką nie jestem, jak Ty :).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, wydajesz się ciekawą osobą. I uwielbiam Hiszpanię tak jak ty:)

    http://susansatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest fajny i przejrzysty dlatego będę na pewno zaglądać częściej :D
    Zauważyłam że niedawno założyłaś bloga to tak jak ja :D
    zapraszam oczywiście do mnie jezeli masz czas i ochotę ;D

    dreams00100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe fakty :).

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też lubie chodzić na zakupy! :D
    /zapraszam cie do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez leniuchuje <3

    www.kaarina-blog.blogspot.com
    poklikasz sheinside!?

    OdpowiedzUsuń