.

.

wtorek, 6 sierpnia 2013

Nocowaanie ^^

Na początek chcę was przeprosić za nie pisanie,
bo przez jakiś czas nie miałam internetu , ale teraz już jest naprawiony.
( jej jaram się z tego xD ).
Dobra teraz dojdę to tego o czym chciałam wam napisać ,
wczoraj nocowała u mnie Ola i było super <3
Na początku jeździliśmy rowerami ,
jeździliśmy trochę bo było strasznie gorąco ! :)
Większość czasu spędziłyśmy na gadaniu, nie mogę zapomnieć o naszych 
fotkach i piosenkach ^_^ ( niestety nie mogę wstawić nie których fotek , 
wyszły ohydnie !! ( ale śmienie ) ) .
Gdzieś ok 1-2 godz. strasznie się nudziłyśmy , więc siedziałyśmy sobie
na oknie , muszę powiedzieć że strasznie fajnie się tak siedzi po nocach na oknie ;)
Na drugi dzień poszłyśmy na plac zabaw i tam robiłyśmy zdjęcia myślę że ładnie wyszły 
sami oceńcie ;) 




Zdjęcia zrobione przez Olę zawsze ładnie wychodzą.


I  jeszcze  zdjęcia z kamerki ;) 



I na koniec chciałam wam pokazać moje bluzki były 
przez ze mnie bardzo wyczekiwane ;)


 
<3 

Co sądzicie o tych bluzkach ? 

Do zobaczenia ^^
Alex 






5 komentarzy:

  1. Ach , było faajniee ! :))) A bluzi są boskie + jak mozesz wyslij mi to moje zdjęcie na pocztę XD

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluzeczka lepsza bo ma żywsze kolory. Miło spedziłaś czas z przyjaciołką .
    I popieram, siedzenie w nocy w oknie jest boskie *.*

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    + Prowadzę kosmetyczne rozdanie :)

    Obserwuje, licze na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoa ta w paski *.*
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kądś Cię kojarzę...
    Czy ty nie prowadziłaś bloga 'Edi & Natis' :D
    Ładne bluzki ;)
    Też kocham nocować u znajomych ^^ Albo ze znajomymi... wszystko jedno.
    Pozdrawiam serdecznie
    + już się zrewanżowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham siedzieć przy oknie w nocy :D
    Podoba mi się ta bluzka w paski
    tellmejules.blogspot.com
    P.S wyłącz werefikacje obrazkową

    OdpowiedzUsuń