.

.

czwartek, 1 sierpnia 2013

Wstęp ;)

Hi : )

Zacznę od tego , że miałam już jednego bloga :) Tylko postanowiłam założyć własnego , bo tamtego
prowadziłam wraz z przyjaciółką. Ale jakoś chciałam zacząć pisać bloga sama.
Wygląd zawdzięczam mojej przyjaciółce OLI ;))
Mam na imię Ola, ale wolę , gdy mówi się na mnie Alex.
Mam 11 lat , lubię szkicować , najbardziej postacie z kreskówek. Lubię słuchać muzyki i spędzać czas
z przyjaciółmi . :)) Resztę dowiecie się czytając posty , ZAPRASZAM <3



3 komentarze:

  1. Jak na początek zapowiada się ciekawie ;).

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :) dodaje się do obserwatorów i czekam na kolejnego posta ^^.

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze :D :D
    fajy blog już się zapowiada
    jak zrobiłaś te ręce na dole zamiast "następny post" i "poprzedni post" ?
    proszę, napisz odpowiedź u mnie na blogu, odwdizęczę się jak tylko chcesz
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń