.

.

wtorek, 20 sierpnia 2013

Summer 2013

Dziś wróciłam z wakacji, muszę powiedzieć że było fajnie .
Byłam tylko na 5 dni, ale dużo udało mi się zobaczyć...
Byłam też na żużlówce bo przecież musiałam zobaczyć Falubaz ;) 
W Zielonej Gorze jest też duużo sklepów, więc nie mogłam się oprzeć
żeby coś kupić, z każdego sklepu wychodziłam z jakąś reklamówką.
Udało mi się też zobaczyć największe krasnale . haha :p

Dziś jeszcze będzie 2 post czyli - Outvit'y
wszystko co kupiłam na wakacjach ^^

Na koniec moje zdjęcie :)




A wy gdzie byliście na wakacjach ? 
Co udało wam się zobaczyć ?





8 komentarzy:

  1. Ja Wiesz , ze byłam w Norwegii <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;) Ja byłam na koloni w Ustroniu;] http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki!
    Ja byłam na obozie we Włoszech, więc zwiedziłam Rzym i inne piękne miejsca :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas byłam w domu :-/

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja całe wakacje w domu :( Obserwuje i licze na rewanż http://jawroznychswiatlach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam na wakacjach na Mazurach na obozie ^^ Było zarąbiście.
    Fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog.

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szybka fotorelacja! Gratuluję udanych wakacji!
    Ja muzykowałam... :)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń