.

.

środa, 21 sierpnia 2013

Outfit

Heej :*
Od razu chcę was przeprosić że wczoraj nie udało mi się
 napisać, no cóż nie napisałam bo przez cały dzień grałam w Msp <3
Może nie cały tylko pół, bo rano spotkałam się z Olinkiem , haha .
Właśnie Ola wciągnęła mnie w Msp, żebym powróciła. :D
Postanowiłam że wam pokarze jak wyglądam w Msp .
I może zrobię kiedyś post o Msp ? Nie wiem :) 
 
No tak więc to ja .
Ale przejdźmy do tematu .
  
To mój Outfit :*
Bluzka - House 
Czapka - New Yorker 
Szorty - Tark 
 Buty - CCC 

Czy wy gracie w MovieStarPlanet ? 
Podajcie w kom jak się nazywacie ;) 

Teraz lecę spotkać się z Olą :]

Paaa :**





6 komentarzy:

  1. Buty! *.* Zakochałam się w nich :) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie gram w MSP i nie mam zamiaru.
    Nie lubię gier w takim stylu.
    Świetny outfit a szczególnie buty i szorty ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    nasziherbatkiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;) kiedyś też w to grałam ;)

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    kiika-lika.blogspot.com
    obserwacja za obserwacje ?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne buty <3 ;p
    zapraszam i obserwuje ;p
    wiktoriaaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty :) Też dodałam do obserwowanych :)
    Zapraszam na nowy post u mnie! :) Jednocześnie mam wieeelką prośbę - czy mogłabyś poklikać w linki, które zamieściłam w poście? :) Sheinside zaproponowało mi współpracę i to jest jeden z warunków jej nawiązania :)
    http://desenflamme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń