.

.

piątek, 3 stycznia 2014

Postanowienia Noworoczne #2014#

Witam ♥ 
Wiem .. długo nie pisałam i bardzo przepraszam, nie znalazłam czasu 
na napisanie bo teraz się dużo dzieje.
Ale teraz mam trochę wolnego przez 5 dni, więc piszę dla was 
o Postanowieniach Noworocznych.

1. Zacznę się uczyć 

2. Będę stawiać na swoim 

3. Będę pewna siebie 

4. Przestanie mnie obchodzić zdanie innych 

5. Nauczę się lepiej angielskiego 

6. Zapuszczę włosy 

7 . Zapomnę o ludziach którzy nie dają mi szczęścia

8. Nie pozwolę aby ktoś decydował za mnie 

9. Nauczę się ładniej szkicować 

10. Nie będę dużo przeklinać (może xD )

11. Będę ryzykantką 

12. Będę żyła chwilą 

13. Zmienię fryzurę 

14. Nauczę się hiszpańskiego 

15. Przestanę przepraszać 

16. Pojadę do Hiszpanii, NY, LA 

17. Zrobię przemeblowanie w pokoju 

18. Kupię nowy laptop 

19. Nauczę się grać na gitarze albo na pianinie 

20. Postaram się spełnić marzenia 



A wy macie postanowienia na 2014 r. ?

2 komentarze:

  1. Fajne postanowienia ale....strasznie dużo ich!:D
    Jak chcesz zajrzyj na mojego bloga, znajdziesz na nim moje postanowienia :)


    karolina-milka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń